Rörgast

Fick Johan Theorins nya bok Rörgast i Julklapp och har inte hunnit börja läsa den en. Men Har läst hans andra böcker dock och gillar dem andra väldigt mycket. Om jag hinner under våren ska jag läsa den men annars får det bli under sommaren då jag inte har för mycket skolböcker att läsa och flera tentor att skriva. Jag skulle bara vilja kunna slappna av och läsa denna bok och inte börja och inte hinna läsa och behöva läsa om.

Är det någon som har hunnit läsa den bok och kan säga om ni gillade den? Dock får ni inte avslöja för mycket.

Det enda jag vill göra är att bara sitta med denna bok och bara läsa men måste läsa all skolböcker och allt det som man måste göra i skolan som tar upp så mycket med ens tid.

 

Om murrrrre
Jag bor i Stockholm och är 22 år gammal. Går på Universitetet pluggar till Förskollärare. Jag är positiv, trevlig och oftast väldigt glad :D

Lämna en kommentar