Fullt upp

Har verkligen haft fullt upp. Har i stort sätt bara suttit i skolan och pluggat. Har lyckats skriva en hel del på examinationen som ska in om inte så lång tid. Så har verkligen mycket att göra på den. Har fortfarande 1,5 sida att skriva och sen skriva om lite på dem andra 5,5 sidorna jag har skrivit. Men På ca 2-3 dagar har jag skrivit 5,5 sidor men dem är inte riktigt bra än. Men nu har man endå lite tid att rätta. 🙂

Igår satt jag i skolan från 11.00-20.15. Första dagen som ja suttit så länge denna termin. Men man hade lite sällskap av en tjejkompis.

Nu sitter jag i skolan igen kom hit 11.00 och får se hur länge man kommer att sitta och skriva och hitta saker i alla böcker och artiklar vi har fått, för att fylla ut texten. 🙂

Denna kurs handlar Sociala relationer i förskolan. Handlar om mobbning, barns delaktighet, vad tjejer/killar anses ha för färger m.m.

 

Hoppas att alla får en bra dag.

Om murrrrre
Jag bor i Stockholm och är 22 år gammal. Går på Universitetet pluggar till Förskollärare. Jag är positiv, trevlig och oftast väldigt glad :D

Lämna en kommentar