äntligen fixat

Har äntligen beställt mina linser och bestämt mig vilken styrka jag skulle ha av de två jag testade precis innan sommarlovet börja. 😀 Så mot slutet eller början av nästa vecka får jag dem. Ska bli riktigt skönt att få dem snart. 🙂 Jag passade även på att kolla in i några få butiker i Täby centrum när ja var där.

Nu under kvällen blir det att kolla lite på serie eller någon film och bara ta det lugnt. Har börjat sova bättre under kvällarna och det är nog lite tack vare att jag sov ännu värre under nätterna när jag tog hand om barnen. 🙂

Men nu börjar man känna att man håller på att bli sjuk men hoppas verkligen att jag inte blir det, hoppas att jag lyckas vända på det.

Imorrn blir det att träffa en kompis i stan och snacka och ha det kul.

 

 

Om murrrrre
Jag bor i Stockholm och är 22 år gammal. Går på Universitetet pluggar till Förskollärare. Jag är positiv, trevlig och oftast väldigt glad :D

Lämna en kommentar