Ny bok

Har precis börjat att läsa en ny bok jag har köpt, som heter ”Ögat som ser” av Giorgio Faletti. Har bara hunnit läsa 60 sidor, de första sidorna var ganska sega att läsa men nu har det börjat hända lite saker så hoppas att det händer lite mer så man inte vill sluta och vill veta mer hur det kommer att gå. 🙂

Nån som har läst boken och kan säga vad ni tyckte om den, men avslöja inte för mycket bara om vad som kommer hända. 😀 Kommentera gärna här på bloggen 🙂

Jag har inte hunnit läsa en vanlig bok sen augusti förra året. Just för skolans plugg har varit väldigt mycket höstterminen. Så det är så skönt att kunna få läsa en vanlig bok.

Denna bok är under kategorin spänning, en av de kategorier jag läser mest. Så håller tummarna om att jag kommer gilla den mer lite längre in i den. 🙂

Ni får gärna ge tips på bra böcker som ni har läst, så det är bara att kommentera här så kommer jag bli riktigt glad. 😀

Om murrrrre
Jag bor i Stockholm och är 22 år gammal. Går på Universitetet pluggar till Förskollärare. Jag är positiv, trevlig och oftast väldigt glad :D

Lämna en kommentar