Fyfty Shades Freed

Fifty Shades of Freed

Jag är helt såld på dessa tre böcker jag verkligen älskar dessa böcker. Jag gillade verkligen hur det slutade och hur dem har gjort den.

Jag hade gärna gett den mer i betyg, jag var helt fast jag lyckades läsa ut den på en och en halv vecka den här med, även så var den tjockare än dem andra men den får en att fastna och man vill inte sluta läsa. Hon som har skrivit boken har gjort det verkligen bra. Jag hade gärna haft en till bok men kan förstå när jag har läst dem att det hade varit lite svårare att göra en fjärde men jag vill veta mer vad som händer i deras liv.

När jag hade läst på kvällen och när jag skulle sova jag ville verkligen inte lämna ifrån mig boken för det hände alltid något nåt som jag fastnade på och jag älskar det med en riktigt riktigt bra bok att oavsätt om man är riktigt trött eller ska jobba eller träffa några där man inte kan fortsätta läsa boken, så gör författaren det spännande så man inte vill sluta.

Jag skulle verkligen rekommendera dessa böcker att läsa dem på engelska även om ni känner er osäkra på att ni inte kommer att förstå vissa ord, men det gör inget för att när man väll läser hela meningen så hänger man med vad det betyder och ja det kan finnas några ord där man kanske inte kommer förstå.

Jag har en sån lust att bara läsa om dem här böckerna nu igen men just nu så lånar min syster dem två första böckerna, så det får bli nästa sommar eller när jag har mina få lov man får under hösten och våren. 😀

Betyg: 10+/10

Författare: E.L James

Om murrrrre
Jag bor i Stockholm och är 22 år gammal. Går på Universitetet pluggar till Förskollärare. Jag är positiv, trevlig och oftast väldigt glad :D

One Response to Fyfty Shades Freed

  1. Josse says:

    Gillar verkligen den med :))

Lämna en kommentar