SOMMAR LOV :D

Snart är sommar lovet här 😀 Jag längtar så mycket till det, för jag har en del planerat 😀

Det blir att åka till Florida i ca 3-4 veckor 😀 där vi ska gå på nästan alla olika parkerna. Som Water World, Disney World och Sea World + några till 😀 kan inte hålla eller vänta tills vi ska resa. det blir runt den 5-7 juni 😀 så det ska bli toppen att få åka dit igen. Kom ihåg från när jag var barn och vi var där på alla dessa med familjen. Så det ska bli riktigt kul att få åka till dem igen och vara där med min underbara kille 😀 Sen så kanske jag kommer dyka där också. så vi får se. Hoppas att min kille vill dyka med mig så jag inte gör det själv, men jag vill inte tvinga honom till det, för jag vet att det kan vara läskigt de första gångerna.

  disney world WATER world

SEA World

Sen när man är hemma så kommer man vara på landet och grilla och vara med vänner. Ska bli så otroligt kul. Måste fråga några gamla kompisar också om dem vill hitta på nåt i sommar när man endå är ledig så mycket under sommaren 😀

Kan verkligen inte vänta tills vi ska åka till FLORIDA, har längtat så länge till det. 😀

Om murrrrre
Jag bor i Stockholm och är 22 år gammal. Går på Universitetet pluggar till Förskollärare. Jag är positiv, trevlig och oftast väldigt glad :D

Lämna en kommentar