Fredag

Idag så har jag varit i skolan från 9-15, först vid nio så hade vi föreläsning om genus men ett inslag av feminism. Sen fick vi en timmas lunch och vid ett så började våran grupp att läsas varandras texter och vid två hade vi möte med läraren för att diskutera våra texter och vad som man kan förbättra med dem.  Det kändes ganska bra att få lite hjälp men det är inte kanske det roligaste heller att höra alla fel.

Har även hunnit handla mat, lite saker till min älsklings påskägg och även varit på systemet och kollat lite där. 😀

Just nu sitter jag här framför datorn med TV:n i bakgrunden. Nu sitter jag och hoppas att tiden ska gå fort så att man kan få prata med min underbara kille.

Om murrrrre
Jag bor i Stockholm och är 22 år gammal. Går på Universitetet pluggar till Förskollärare. Jag är positiv, trevlig och oftast väldigt glad :D

Lämna en kommentar